תפריט

סיפורי החלמה מסרטן בשלב מתקדם

הספר "המסע להחלמה - תשעת המפתחות להחלמה מסרטן" מאת ד"ר קלי טרנר

ד"ר טרנר נחשפה לסיפור ריפוי של חולה סרטן סופני שנשלח לביתו למות, וחזר אל הרופא שלו כעבור חמש שנים בריא ונקי מסרטן. היא התרשמה מהסיפור והחליטה להקדיש את עבודת הדוקטורט שלה למחקר על חולי סרטן שחוו ריפוי בלי עזרת הרפואה, או אחרי שהרפואה הרימה ידיים לגביהם – החלמה כנגד כל הסיכויים.
היא חקרה 1000 מקרים של מחלימי סרטן שפורסמו בספרות הרפואית.
מסקנות המחקר היו שכול המחלימים מסרטן נקטו בתשעה עקרונות אותם פרטתי במאמר 'תשעת העקרונות להחלמה'. קישור למאמר בתחתית העמוד.


הוצאת פוקוס
שנת 2015

בספר מובאים סיפור ריפוי, מחקרים והנחיות מעשיות לפעולה לגבי כל אחד מהמרכיבים.
כל סיפורי ההחלמה בספר הינם של חולי סרטן במצב מתקדם – דרגה שלוש או ארבע וחולים עם סרטן גרורתי. לדוגמה: חולים בסרטן שד גרורתי בשלב ארבע, סרטן כבד שלב שלוש, סרטן המעי הגס שלב שלוש, סרטן מוח בלתי ניתן לניתוח בשלב ארבע ועוד.
הספר נותן תקווה רבה לחולים בכך שניתן להחלים ממצבים שנחשבים לחסרי תקווה. מעבר לכך הספר נותן עקרונות פעולה להחלמה והנחיות לביצוע. עם זאת ברור שאין נוסחה להחלמה וכל אחד צריך למצוא את דרכו.
קריאת הספר היא הצעד הראשון בדרך להחלמה ואני מקווה שימשיך ויגרום לחולים רבים לצאת לדרכם להחלמה מתוך אמונה שהכל אפשרי. חולים רבים כבר יצאו לדרכם והחלימו מאז כתיבת הספר. סיפורי ההחלמה שלהם מתועדים באתר של ד"ר קלי טרנר – פרוייקט החלמה רדיקלית – קישור בתחתית העמוד.

למאמר תשעת העקרונות להחלמה – לחצו כאן
למאמר מפורט יותר על הספר – לחצו כאן
קישור למאגר סיפורי החלמה מסרטן שנוצר בעקבות הספר – פרוייקט החלמה רדיקלית – The Radical Remission Project
קישור לסרטון על הספר – אנגלית עם כתוביות בעברית:

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים אחרונים

Scroll to Top
דילוג לתוכן