תפריט

סיפור החלמה מזאבת (לופוס)

שם: אהרל'ה ש.
טלפון נייד: 058-4050550
כתובת מייל: contact@ahrale.net

לפני כ-21 שנים, כאשר עסקתי בתחום ההוראה הבלתי פורמאלית, חליתי בזאבת (לופוס).
מחלת הלופוס היא מחלה שהרפואה לא יודעת עליה הרבה, היא תוקפת מערכות שונות בגוף עד שהגוף קורס.
אצלי מחלת הלופוס באה לידי ביטוי בכאבים עזים בכל המפרקים בגוף ובהתכווצויות שרירים, שהיו מפילים אותי מעמידה או ישיבה לתנוחת עובר. כל התקף כזה נמשך בין דקה בקצר ביותר, ל 5 שעות בהתקף הארוך ביותר והיו לא מעט כאלו כל יום, מה שלא אפשר לנהל אורח חיים נורמלי.
במשך כחצי שנה נשלחתי לאינספור בדיקות, חלקן פולשניות ולא נעימות, כל פעם עם חשד אחר של הרופאים, כולל חשד לסרטן ועוד. רק לאחר כחצי שנה אובחנתי כחולה בלופוס.
הרופא אמר שהרפואה לא יודעת את מקור המחלה ולא איך לטפל בה. שהיא נדירה אצל גברים ונשים נפגעות ממנה יותר. שמערכות בגוף קורסות בזו אחר זו עד שמתים. שזה שונה מאדם לאדם ומשך החיים שנותר תלוי במערכות שקורסות… אני יכול רק לתת לך סטרואידים להקל עליך לשארית חייך ואין לי ולרפואה שום אפשרות לעזור ולהחלים".
אמרתי לא תודה וחזרתי הביתה לעוד חודשיים או 3 של סבל, עד שחבר ששוחחתי אתו, הציע לי לנסות רייקי.

ציור: אהרל'ה

לא ידעתי מה זה, היו אז בארץ מטפלים בודדים והייתי סקפטי לחלוטין לגבי האפשרות שאולי אחלים אי פעם. הסתבר שזהו סוג של טיפול אנרגטי. הסקפטיות גברה. אחרי הטיפול הראשון לא חשתי שום שינוי והתלבטתי אם להמשיך. כך היה גם עם השני. רק אחרי הטיפול השלישי התחלתי להרגיש הטבה במצבי. אחרי 10 טיפולים החלמתי לחלוטין ומאז ועד היום לא חזרו.
הבנתי שהרופאים לא תמיד יודעים. הם פשוט היו עסוקים בלנחש מה אולי יש לי ואז לעשות בדיקות כדי לבדוק אם אכן כך. היה להם חשד לסרטן ולכל מיני מחלות שאני לא זוכר את שמם.
הבנתי שהכל אפשרי. שאין מצב בלתי הפיך ושאהבה מרפאה הכל.
האמונה המוחלטת של המטפלת שאפשר לצאת מזה, העידוד וההתמדה שלה, חיזקו אותי. למדתי שעם כח רצון, אמונה כהוקרת תודה ואהבה הכל אפשרי.
מאז ועד היום, למדתי שיטות רבות וסייעתי להרבה אנשים שהגיעו למצבים קשים.
אני מלמד אנשים לקחת אחריות אישית ולא לצפות לפתרון קסם, לא של רופא ולא של גורו. אני נותן כלים שסייעו לי בתהליכי הריפוי שלי ושיכולים לסייע בריפוי ושינוי בחיים. בנוסף, אני מצייר ומפזר השראה אור וצבע בעולם.
תודה 😊

סיפורי ההחלמה נועדו למתן השראה בלבד לחולים.
אין בהם משום המלצה על מטפל או שיטת טיפול כלשהי.

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
עקבו אחריי:

פוסטים מומלצים

פוסטים אחרונים

Scroll to Top
דילוג לתוכן