תפריט

האם גם אתם מאמינים רק למה שאתם רואים בעיניים?

אז איך זה יכול להיות שלא יכולתי ללכת צעד ועכשיו אני יכולה לרוץ, שלא יכולתי לפתוח את הפה לאכול סנדוויץ׳ ועכשיו אני פותחת את הפה בקלות, ועוד המון תנועות כמו להתכופף שלא יכולתי לעשות ועכשיו אני עושה, כאבי מפרקים שנעלמו, עור שהתרכך, פנים שחזרו לצורתן המקורית ואפילו שיניים שהתיישרו.

רציתי להבריא, החלטתי שאני אהיה בריאה למרות שאמרו לי שאי אפשר, שזו מחלה שלא מבריאים ממנה ואין לה תרופה. אבל אני לא הקשבתי לכל מי שאמר והחלטתי שאני אבריא את עצמי. כל פגישה אצל הרופאה הייתי אומרת לה שאני אהיה בריאה. עד שהגיע היום שהיא שאלה אותי מה עשיתי כדי להבריא, ואמרה שזה רעיון טוב שאכתוב אתר על כל מה שעשיתי. את האתר כתבתי בשביל חולים שרצו לדעת מה עשיתי כדי להבריא, וכדי להסביר לעצמי ולבעלי המדען איך בעצם הבראתי. איך המוח והנפש משפיעים על הגוף הלכה למעשה ואפילו גורמים לו להבריא ממחלה קשה.

אז למרות שקראתי המון מחקרים על איך זה עובד עדיין זה מדהים אותי כשאני רואה את זה קורה. ואם לי קשה להאמין שזה עובד אז לאחרים בטח שקשה להאמין. אני מייחסת חלק גדול מההבראה שלי לטיפול בתת מודע, ואת תת המודע אי אפשר לראות. והרבה אנשים מאמינים רק למה שהם רואים בעיניים.

מה שכן אפשר לראות זה את תוצאות הטיפול בתת מודע על הגוף שלי, ועכשיו גם על הידיים שלי שמחלימות. זה אחרי שלא מזמן החלטתי שאטפל בהן בשלב הזה בטיפול בתת מודע בלבד. אני מאמינה בשיטות האלה מאוד ולכן אני גם מטפלת בהן בעצמי ובבני משפחתי כבר שנים ולאחרונה התחלתי לטפל גם בחולים. לי זה לגמרי עובד ואני חושבת שכמו שאני הבראתי כל אחד יכול להבריא. ואמן שעוד חולים יבחרו להכניס את הטיפולים בתת המודע לדרך שלהם להחלמה וגם הם יראו שזה לגמרי עובד. 

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים אחרונים

Scroll to Top
דילוג לתוכן