תפריט

טיפול ברפואת תדרים

את רפואת התדרים הכרתי לפני שנים רבות. כאשר בני היה בן שנתיים וסבל זמן רב משלשולים, לקחנו אותו לאבחון וטיפול ברפואת תדרים, שאחריו פסק השלשול.
את רפואת התדרים פיתח ד"ר מורל, רופא גרמני, שבדק ומצא שלכל איבר מאברי הגוף טווח תדרים תקין משלו. המכשיר בו משתמשים ברפואת התדרים מבצע אבחון לפי התדרים, וטיפול על מנת לאזן את התדר של אבר שנפגע.
הבנתי שהמכשיר המשמש בטיפול ברפואת תדרים מוכר כציוד רפואי על ידי משרדי הבריאות בחלק מארצות אירופה, ומשמש לאבחון רפואי. השימוש במכשיר נפוץ בגרמניה, שם גם רופאים מטפלים באמצעות המכשיר.
האבחון אצל המטפלת שלי מתבצע על ידי שני מכשירים: מכשיר ה- DDFOW שמתחברים אליו באמצעות אלקטרודות, ומראה את המצב האנרגטי של המערכות השונות בגוף, כגון מערכת העיכול, מערכת הנשימה ועוד. המכשיר השני הוא מכשיר ביקום, שבודק רגישויות למזון, הימצאות וירוסים וחיידקים ועוד. המכשיר מחובר מצד אחד לתוכנת מחשב, ומהצד השני לגוף של המטופל. המכשיר גם מטפל באותן בעיות אשר מצא על ידי איזון התדר של האיברים שנפגעו.
לאחר אבחון של כשעה במכשיר המטפלת נוהגת לתת למטופלים המלצות לתזונה מותאמת אישית, ומבקשת מהם לחזור אחרי כחודש לבדוק אם חל שיפור במצבם הבריאותי.

תמונה: מכשיר ביקום

לאחר האבחון המטפלת נתנה לי המלצות לתזונה אשר נהגתי על פיהן במשך כשנתיים. כבר בפגישת האבחון המטפלת החלה בטיפול במכשיר, מה שגרם לי להטבה מיידית ברמת האנרגיה. ראיתי שבתוכנת המחשב המחוברת למכשיר יש מאות תוכנות שאמורות לטפל במחלות שונות, וירוסים, חיידקים ומצבים בריאותיים. הייתה במכשיר גם תוכנה למחלת הסקלרודרמה. בעיני היה נראה שלמכשיר אפשרויות טיפול כמעט בלתי מוגבלות. הודעתי למטפלת שאני מתכוונת להגיע אליה כל שבוע ולנסות בכל פעם תוכנה אחרת, עד שאראה שיפור במחלה. במשך למעלה משנה הגעתי פעם בשבוע לטיפול במכשיר הביקום. בזמן זה המטפלת ניסתה תוכנות רבות, ולבקשתי אף בדקה עם מטפלים אחרים בארץ ובחו"ל אם טפלו במחלה וכיצד טפלו. לאחר זמן מה התחלתי להרגיש שיפור, בעיקר בהפחתת כאבי המפרקים וגם בתנועתיות. למשל לא יכולתי להרים את היד מעבר לגובה מסוים. בכל פעם, אחרי שהייתי מקבלת טיפול בתוכנה מסוימת, יכולתי להרים את היד מעט יותר. גם במצב העור שלי חל שיפור.
כתופעה משנית למחלה סבלתי מתופעת רינו, אשר מתבטאת בבעיה בזרימת הדם בכפות הידיים והרגליים ורגישות רבה לקור. באמצעות המכשיר טופלתי בתוכנה לזרימת הדם, וזה גרם לכך שסבלתי מתופעת הרינו במידה מועטה בלבד.
מספר פעמים הגעתי לטיפול חולה, ואז נמצא במכשיר שאני חולה בוירוס מסוים שאובחן על ידי המכשיר. המטפלת טיפלה בוירוס באמצעות התוכנה הייעודית, ולאחר מכן הרגשתי טוב יותר.
המטפלת שלי שילבה בטיפול גם שיחות. למדתי ממנה המון והיא סייעה לי בתהליך הנפשי שעברתי בזמן המחלה.
בשלב מאוחר יותר היא שילבה בטיפול גם צמחי מרפא שהותאמו לי אישית, וטיפול בשיטת מאסטר טאפינג. על טיפולים אלה ארחיב בהמשך.

למחקרים ומידע נוסף בנושא רפואת תדרים – לחצו כאן

צילום תמונה ראשית: גילי ניר©

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים אחרונים

Scroll to Top
דילוג לתוכן